Gagner des relations fidèles

Gagner des relations fidèles

We koesteren onze klant met C²RM

Dit opleidingsinstituut heeft een leidende positie in de trainingsmarkt voor commercieel, administratief en management personeel. Een persoonlijke benadering van de studenten maakt een belangrijk deel uit van hun dienstverlening. Die benadering wilde het ruim 90 jaar oude instituut met C²RM nog verder verbeteren..

De noodzaak voor C²RM

We hanteren het life-longlearning-concept: iemand is nooit uitgeleerd. Dit concept betekent dat we bijscholing aanbieden aan volwassenen die al jaren werken. Het is daarom voor ons van belang om studenten aan ons te binden. Dat is ook het doel van de nieuwe marketingstrategie die we een aantal jaar geleden hebben ingezet..

Het resultaat

Wie veel opleiding "conflictbeheer" bestelt, informeren we nu over ons aanbod "teambuilding"
meer persoonlijke benadering van de studenten - bijvoorbeeld: met verjaardagen
kostenbesparing doordat het beheer van contacten eenvoudiger is.

C²RM ook voor U?

Doe de C²RM Scan.